سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیاض

یا حی

در حالی که همه هیمنه دشمن را بزیر کشیده‌ایم و بیداری اسلام پیش بینی شده خمینی کبیر(ره) را با چشمان خود مشاهده می‌کنیم و می‌رویم که در اوج قرار گیریم مقدای انقلاب با پیش بیننی دقیق و رهبری تمام در حرم مطهر امام راحل هشدار می‌دهند که:خامنه‌ای

 عزیزان من، جوان های عزیز، مردم مؤمن! بله، ما رکورد زدیم، ما پیشرفت کردیم اما اگر دلمان را به آنچه تاکنون به دست آوردیم، خوش کنیم، شکست خواهیم خورد. اگر توقف کنیم، به عقب پرتاب خواهیم شد. اگر دچار غرور شویم، دچار عجب و خودشیفتگی شویم، به زمین خواهیم خورد.

و به مسئولان نکات ظریفی را چون آینه در برابرشان قرار می‌دهد که:

اگر ما مسئولان کشور... دچار خود محوری شویم، دچار تکبر شویم، دچار خود شگفتی شویم، تو دهنی خواهیم خورد... در پی کسب محبوبیت نباشیم، دنبال تعلقات دنیوی نباشیم، دنبال پرداختن به اشرافیگری و تجملات نباشیم... در راه پیشرفت توقف ممنوع است، خودشگفتی ممنوع است، غفلت ممنوع است، اشرافیگری ممنوع است، لذت جویی ممنوع است، به فکر جمع کردن زخارف دنیا افتادن، برای مسئولین ممنوع است. با این ممنوعیت هاست که می توانیم به قله برسیم... ما داریم در دامنه حرکت می کنیم، ما هنوز به قله نرسیده ایم، با آن فاصله داریم. آن روزی که ملت ایران به قله برسد، دشمنی ها تمام خواهد شد... ما تا آن روز فاصله داریم، حرکت را بی وقفه باید ادامه دهیم.
اینجاست که باید بدانیم همان نکاتی را که چندین سال قبل برای فضای اقتصادی کشور متذکر شدند و مسئولان چشم بستن و آبرویی برفت که نباید می‌رفت!

و امروز باید بفهمیم که دوباره در گردنه هستیم هرچند در خیالمان بالا ولی مواظبت و بگوش گرفتن تذکرات دوباره لازم است و واجب وگرنه .......

میدان همان و گوی هم همان