سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیاض

یا قهار

با عرض تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمرباقرالنمر

شیخ نمر

 

 در حالی که جهان مدعی دفاع از حقوق بشر هر روز برای چند تروریست و جنایتکار و قاچاقچی مواد مخدر در ایران صدایش به عرش رسانده و با دستور و آمریت آمریکا و همکاری منافقینی که دستشان به خون ملت ایران آغشته است بوسلیه یک مزدور هر روز برای سازمان ملل گزارش دروغین تهیه کرده و از بوقهای بزرگ دروغ پراکن خود به جهان انتشار می دهند. انگار کاندا و غرب هیچ دلمشغولی جز همین معدود و محدود جنایتکار و سوداگر مرگ ندارد. جهانی که از حقوق حیوان دفاع می کند و برای یک گربه که در زیر چرخ ماشینی له به سهو کشته می شود اینقدر سخن دارد از زنی که کارش شده نگهداری از چند سگ پا شکسته کلی تحریف و تمجید می کند انگار هیچ جای این گیتی مشکلی نیست همه چیز گلستان است و بر سر شاخه ساری بلبلان به نغمه مشغول و آبادیها معمور و سلامتی عالم برقرار هیچ بیماری ناموجود صفا و صمیمیت برقرار و گذرگاه ها ایمن و راه ها صاف و امکانات تردد مهیا و جو آرام و هوا پر از اکسیژن و با تراوت و...

 

 

در همین جهان خوبی ها و این همه مدعی دفاع از بشر و حقوق انسان و... روزی نیست که صدها انسان شریف کشته نشوند با بمبهای غرب ساخته و تروریستهای دست پرورده آمریکا و غرب با پولهای مفت نفت به گروگان گرفته شده توسط یک خانواده جانی و بی خبر از عقل و خرد بنام آل سعود خبیث امروز هر جای جهان که می نگری گروهایی بنام داعش و جیش الاسلام و نصر و طالبان و القاعده و بوکوحرام و هزار کوفت و مرگ دیگری که همه بوسیله سرویس های غرب واسراییل و پولهای باد آورده آل سعود  تشکیل شده و میلیونها انسان از کودک و زن و پیرو جوان و را با موشک و تیر و شمشیر کشته اند و حتی سوزانده اند مکاتبی که متاسفانه کارشان خونخواری است شعارشان خلافت اسلامی و ظاهرشان لولوپتی و مرامشان کشتار و ترس و وحشت به هر طریقی و..  اینها را بر سر مسلمانان سوار کرده و هر کشوری هم که یک نفعی در کمک به آنها ببیند در حال آموزش و پشیبانی آنهاست. ترکیه بخاطر نفت مفت و اسراییل بخاطر سرگرم شدن مسلمانان به خود و فراموش کردن  و آل سعود و آل خلیفه و آل سگ و گرگ و... برای اینکه دستور ارباب است و ضدیت با اسلام واقعی که نکند دروغشان آشکار و حکومتشان در هم ببیچد و چند کشور آقریقایی بدبخت را برای چند دلار و دیگری را برای اینکه می خواهیم در اتحادیه خودمان قبولت کنیم و آن دیگری را برای اینکه بتواند تجارتش را رونق دهد بالاخره تشت رسوایی این جهان بی قاعده و قانون به رهبری چند کشور غارتگر از جمله آمریکا بیشتر از پیش بر زمین  افتاده و صدای آنرا هر کری شنیده البته بجز آنهایی که خود را به کری زده اند و یا به خری البته از جناب الاغ معذرت می خواهیم که چنین اسمی دارد منظور ما این حیوان نیست بلکه این آدمهای دو پایی است که روی حیوانات را از گرگ و  خر تا شیر وببر را سفید کرده اند

هنوز داغ کشتار وحشت ناک هزار نفر از مردم بی گناه نیجریه بوسیله ارتش بی عرضه و حلقه به گوش آل سعود تمام نشده است که گناه این مردم بی فاع چیست آیا جز جشن میلاد امام رضا یا عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین در روز اربعین گناه دیگری داشتند. سال نو میلادی 2016آغاز شده که جنایت دیگری بدست این خانواده مزخرف و پلید رقم خورد.

 شاید بکار بردن ابن کلمات نفرت آفرین را نابجا بدانید ولی این خانواده آل سعود روی آل مروان و آل سفیان و ابولهب و ابو جهل و دیگر اسلاف پلید خود را سفید کرده است. آل سعودی که جز نفرت نمی آفریند و هر روز با دستور اربابش دست به یک جنایت می زند. 

آخر اعدام 50 نفر انسان عدالت خواه که تنها خواسته آنها عدالت و حق رای است و تنها عمل آنها تظاهرات است در یک دادگاه نمایشی و مخفی محاکمه و در جایی نامعلوم گردن زده شده با شمشیر! و در مکانی نامعلوم دفن می شوند در کجا چنین دستگاه قضاوتی وجود دارد مردمی را با اتهامات واهی با بدترین روش محاکمه و با بی عدالتی تمام گردن بزنند و وبه دار بکشند و سپس جنازه مطهر این شهدا را هم تحویل ندهند. باز هم  رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست جنازه ها را تحویل می دهد. سفاکی در چه حدی ،حد ندارد جنایت های این خانواده کم نظیر که نه بی نظیر است بی شرمی تا چه اندازه.در راه دادن به جنایتکاران هم قطار خودشان حرف اول می زنند در کشتن میمان و زایر خانه خدا حرف اول در کمک به تروریست مقام اول در پول دادن به ارتشهای جنایتکار مقام نخست در تجهیز تروریستها از طالبان گرفته تا القاعده و جیش های جعلی دیگر و گروهایی جانی ریگی و داعش اول اول در بمب ریختن روی مردم یمن دست اول در کشتن تظاهرات کننده های بحرین بالاترین سرعت و ....هرچه جنایت بخواهید در این خانواده موج میزند..

 خدایا از صبرت ممنون ولی دیگه ما تحمل ابنهمه صبر را نداریم. این خاندان آل سعود را همرا آل خلیفه و پشتیبانان آنها خار و ذلیل و مکتوم فرما و خیلی زود نیست و نابود گردان ! دنیا را از این جنایتکاران پاک نما!